használt autó
Szolgáltatások > Autóriasztók

Patrol 2001 Kft.

Szolgáltatás
Patrol 2001 Kft.

Patrol 2001 Kft.

Kategória: Autóriasztók
Cím: 8000, Székesfehérvár, Királysor 32.
Helység: Székesfehérvár (Fejér)

Weboldal: http://www.canbusriaszto.hu
E-mail:
Telefon: +36-22-317-367, +36-22-503-078
FAX: +36-22-317-367,

Cégcsoportunk által képviselt termékek: SIKURA autóriasztók és navigációs rendszerek, PIRANHA autóriasztók, műholdkövető rendszerek és tolatóradarok, AUDIODESIGN és SPINSOUND hangszórók és kiegészítők, BLUEONE Bluetooth kihangosító szettek, CNLight Xenon átalakító szettek, valamint PATROL LINE CAN-BUS digitális autóriasztók és motorriasztók.

Az elmúlt 12 évben a cégcsoport - köszönhetően európai üzletpolitikájának, valamint a termékek minőségének - jelentős piaci részesedést szerzett az utólagosan értékesítésre kerülő autó extrák piacán. Megalakulásunk óta az értékesítésre került több mint 150.000 db műszaki termék egyértelmű bizonyítéka annak, hogy cégünk az opcionális autó extrák meghatározó beszállítója a magyarországi viszonteladóknak.

Cégünk fennállása óta rendületlenül törekszik ügyfelei mind tökéletesebb kiszolgálására. Igyekszünk megfelelni azoknak a szigorú követelményeknek, melyeket az Európai Uniós tagság és igényes partnereink várnak el tőlünk. Ügyfél centrikus marketingpolitikánk alapja a rugalmasság, melyet alkalmazunk az árképzés, a kiszolgálás és a felmerülő igények szerinti egyedi termékgyártatás területén egyaránt.

Cégünk által képviselt termékek nagy része az EU tagállamaiból származik, ennek megfelelően kifogástalan minőségűek és rendelkeznek a szükséges hazai és nemzetközi minősítésekkel egyaránt.

Célunk, hogy egyedi termékeinkkel a magyar és a Közép-Kelet európai piac egyik legnagyobb és legjelentősebb beszállítóivá váljunk, és ugyanezen termékeket sikeresen bevezessük a Távol-Keleti piacra is.

Áldozatos és megalkuvást nem ismerő munkánkkal szeretnénk megfelelni az európai gyártók, valamint hazai vásárlóink által támasztott egyre magasabb követelményeknek.
A járművek új generációja egy olyan technikai újdonsággal jelenik meg, amely forradalmasítja a járművek elektromos hálózatait.
A kommunikációs eszközök szükségessége miatt a járművekben egyre több elektromos vezeték jelenik meg, amelyek összekötik az érzékelőket akár több eszközzel is. A vezetékek számának növekedése megemeli a gyártási költségeket és azok beépítése sem problémamentes.
Ezen problémák megoldására fejlesztették ki a CAN (Controller Area Network) rendszert.

A CAN egy olyan programozott adat-kommunikációs soros bus, valós idejű alkalmazásokhoz, amely az autóipar számára készült a Bosch és az Intel közös fejlesztése nyomán.
Mint szinte minden mezőbus, a CAN is OSI-7 típusú modell. A CAN megfelel az ISO 11898 szabványnak.

A régebbi járművek többségében egy elektromos vezeték csak egyetlen funkciót tölt be: egy bizonyos eszközhöz vezet vagy információt ad, illetve fogad. Az új modellekben a hagyományos elektromos hálózatok elérték fizikai határukat a karvastagságú vezetékkötegekkel és két és fél kilométeres vezetékhosszal.
Elég csak arra gondolnunk, hogy milyen egy autó felszereltsége: elektromosan fűthető hátsó üveg, elektromos ablak, központi zár lopásgátló-rendszerrel, nyolc elektromos állítási lehetőség és két memória-eszköz minden ülésen. Mindez több mint 50 kábelt jelent minden ajtóban, amely beépítése sem egyszerű feladat, nem is beszélve a rendszer megbízhatóságáról.

Ahelyett, hogy egyetlen elektromos vezetékhez egyetlen funkció tartozna, a CAN "multiplex" hálózati kapcsolatot használ, amely több központi vezetéket köt össze és nagymennyiségű információ áramoltatását teszi lehetővé, és csak egyetlen vezetéken keresztül irányít (nevezik még "adatinformációs bus"-nak is).
Mindezt a "soros" adattovábbítás teszi lehetővé: ez a vezeték képes egymillió "bit" információt továbbítani másodpercenként, amelyet az autó különböző pontjain elhelyezett mikroszámítógépek dolgoznak fel.
Egy ilyen rendszerrel, az autó működtetéséhez elegendő lenne 4 kábel: földelés, egy input (adatbeviteli) akkumulátor-feszültséggel, és kettő jeltovábbító vezeték.

A CAN egyik legfontosabb előnye, hogy több központi vezetéket is összeköt azért, hogy koordinálja egyrészt a közös funkciókat, amelyek rövid idő alatt információt cserélnek, másrészt a kapott és helyesen beolvasott információk megerősítését és a hibák jelzését.
A CAN BUS úgy áramoltatja az adatokat, hogy a fontosabb információk elsőbbséget élveznek.
A CAN-féle innováció az elmúlt néhány évben felkeltette az autógyártók érdeklődését, akik elkezdték a hagyományos elektromos hálózatok egy részét a CAN technológiára épülő rendszerrel helyettesíteni.
Többek között az OPEL, a PEUGEOT, a VOLKSWAGEN CSOPORT (Seat, Volkswagen, Audi, Skoda), MERCEDES és BMW is használja ezt.

2002 közepén az OPEL bemutatta az OPEL VECTRÁ-t, az első autót, melynek elektromos rendszerét CAN működteti. Ezzel a minimálisra sikerült csökkenteni a kábelek számát; mindössze egy input (adatbeviteli) vezeték és egy kommunikációs kábel található az autóban.

A VECTRA csupán az első az új technológiával készített OPEL modellek közt, az új SIGNUM ugyanezzel az eljárással kerül piacra. Az innovációkat folyamatosan figyelemmel kísérő Patrol Line bemutatja a C-BUS riasztók új családját, amely a jármű CAN bus-ával kommunikál.
A technológia számtalan előnyei közül kiemelkedik a könnyű beszerelhetőség és a rendszer által nyújtott nagyfokú biztonság.

A Patrol Line úgy véli, az autóipar 3 éven belül teljesen áttér a CAN BUS-technológiára. Ez alapján szükségessé válik a biztonsági rendszer CAN-hez igazítása.
A hagyományos riasztórendszerek szinte egyáltalán nem kompatibilisek a CAN rendszerrel, az olyan klasszikus funkciókat, mint például:

* az irányjelzők kezelését,
* a központi zár kezelését,
* a nyitott ajtók felismerését,
* a kürt és az elektromos ablakok kezelését

a hagyományos riasztórendszerek nem tudják megfelelően irányítani.
Hirdetés